Bezorgen & afhalen

Bezorgen van je aankoop

Gefeliciteerd met je aankoop! Wil je het jezelf nog makkelijker maken? Wij kunnen je aankoop ook thuis bezorgen.

Aankopen laten thuisbezorgen

Het is mogelijk je (grotere) aankopen thuis te laten bezorgen. Wij berekenen een starttarief van €25,00 per bezorging exclusief € 2,00 per kilometer.

  • Aankopen worden standaard tot aan de deur bezorgd
  • Voor het verzenden van kleine pakketten worden PostNL tarieven gehanteerd
  • Voor aankopen met buitengewone afmetingen of gewichten kan een meerprijs worden berekend. Deze wordt dan op voorhand aan je kenbaar gemaakt

Betaling

Je kunt je aankopen en gewenste bezorgservice betalen aan de kassa in onze winkel of aan de chauffeur bij aflevering. Bij de chauffeur kan je alleen met PIN betalen, dus zorg dat je eventuele betaallimiet is aangepast. Wanneer bij aflevering de betaling niet mogelijk is, dan zijn wij genoodzaakt om de bestelling retour te nemen. Cash of met Intratuin- of andere cadeaukaarten betalen is alleen in de winkel mogelijk. Je krijgt een dag van tevoren een e-mail om je daar aan te herinneren.

Extra slimme service-opties

Als je niet zit te wachten op rommel, montagewerkzaamheden of vieze handen, dan hebben we de extra handige montage- of oppotservice. Hier kan je i.c.m. de bezorgservice optioneel gebruik van maken. Standaard berekenen we voor plaatsen en montage van bijvoorbeeld je (tuin)meubelen €100 montagekosten. We nemen voor dat bedrag ook het verpakkingsmateriaal mee terug.

Als het niet van te voren is afgesproken is de chauffeur niet in de gelegenheid je aankopen direct te monteren.

Hoe maak je een bezorgafspraak?

Geef bij het plaatsen van je bestelling aan dat je de spullen graag thuisbezorgd wil krijgen. Je wordt dan door onze klantenservice binnen 2 werkdagen m.u.v. weekenddagen na je aankoop gebeld (bij voorkeur op je mobiele nummer) om een afspraak in te plannen. We proberen daarbij zoveel mogelijk rekening te houden met je persoonlijke voorkeur wat betreft het aflevermoment.

Je kunt tot 24 uur van te voren kosteloos je bezorgafspraak verzetten. Als wij niet aan je voorkeur kunnen voldoen, dan laten we je dat ook 24 uur voor de verwachte bezorgtijd weten. Na het inplannen van een nieuwe afspraak krijg je een dag voor levering nog een e-mail als reminder.